“Бренд” – слово яке часто вживають але Ви не знаєте до кінця що це? Справді, “бренд” не визначити кількома словами. Але спробуємо на доступній мові все розказати і прочитавши це, Ви легко все зрозумієте і для себе запам’ятаєте. Почнемо з того що відомо більшості, тобто те що бренд це якась відома і популярна чи дорога фірма яка вже користується довірою багатьох людей, займає перші місця своєї сфери діяльності і без сумніву задає стиль, темп і все інше на ринку. Щоб картина поняття бренду була цілою, потрібно розібрати саму суть і деталі того з чого ж складається бренд і чим він є. Отже, тут і вступає поняття айдентика, яке допомагає все зрозуміти. Вам відомо про багато брендів, які вже є. Але як вони були створені, як створювались, за допомогою чого? Відповідь і приводить до поняття бренду та його розробки, частиною якої є айдентика. Спочатку більш визначене поняття слова бренд.
Бренд – це унікальний стиль візуального образу компанії, за яким вона легко ідентифікується, зазвичай представленого у вигляді логотипу, кольорів, шрифтів, патернів, ексклюзивних елементів, ліній, які і є тим зовнішнім виглядом ідентифікації, притаманному лише певній компанії. Розробка бренду це розробка айдентики а розробка айдентики це створення бренду. Не тільки логотип але і все що створено компанією, а точніше шрифти, стилі реклами, кольори, унікальні узори, все це складається та отримує назву “бренд”. За створення бренду звісно ж відповідає айдентика, яка і є цілим брендом.
Отже. Айдентика – це ідентифікація компанії бренду, а точніше логотип, фірмовий стиль, логобук, гайдлайн. Це все, та ексклюзивна відмінність яка вирізняється поміж інших компаній і створює унікальний стиль бренду. Тоді стає зрозуміло, що бренд це не тільки популярна та відома всім компанія як наприклад “Макдональдс” а й інші компанії. Навіть недавно новостворена фірма може вже мати свій бренд, не дивлячись на те що вона не відома широким масам людей. Підсумовуючи ще раз свої нові погляди, вже можемо сказати що “бренд” це певна організація з впізнаваністю їх графічних елементів, починаючи з логотипу, кольорів та свого виняткового стилю. І саме розповсюдження різнобіжної реклами в одному постійно витриманому фірмовому стилі, утворює справжній бренд. Тепер спілкуючись і використовуючи слово “бренд”, Ви будете знати й розуміти більше.
Проте навіть всі ці досконалі знання того чим і яким є бренд, ще не є гарантією того, що впізнаваність і популярність вдасться створити. Тому, що реалізація успішного бренду потребує не аби якої уважності і серйозності до виконання всього фірмового стилю компанії. Якщо Ви не впевнені що зможете правильно виконувати фірмовий стиль, логобук, гайдлайн то найбільш правильним рішенням, буде звернення до студії дизайну, наприклад нашої студії “Новий колір” яка візьме на себе багато обов’язків по виконанню та дотриманню сформованого фірмового стилю.
Про важливість створення айдентики і правильного ведення фірмового стилю. Для подальшого розвитку та іміджу компанії, однозначно найважливішою є айдентика. Без неї, будь-яке велике розширення і збільшення впливу фірми в усіх напрямках є практично неможливе. Швидке розширення магазинів, локацій компанії, завдяки створеній айдентиці та її реклами, що вже буде практично готова, флаєри, банери, плакати та інші пропозиції. Розроблена айдентика у вигляді фірмового стилю дасть Вам готові макети для майбутнього збільшення впливу та довіри до вашої фірми чи організації. Не потрібно починати думати кожного разу про як мені зробити макети, де їх замовити, якого дизайнера обрати та багато інших питань і довгих процесів з якими Вам доведеться зустрітися. А готовий фірмовий стиль й інші елементи розробленої айдентики економлять дуже і часом дуже багато Вашого часу. І не лише економлять а пришвидшують розповсюдження та вашу популярність, щоразу підсилюють позиції і лояльність клієнтів. Тому радимо Вам без сумніву вкластися в створення ідей, концепцій, макетів і багато іншого що пропонує розробка айдентики для народження кращого сучасного бренду. Цей вклад, попри всі свої переваги, буде роками допомагати та популяризувати ваш бізнес.
Проте не слід нехтувати якістю розробки та економити на цьому. Бо основою успіху є саме професіоналізм і якість. Дизайнер і дизайн має величезне значення і прямо впливає на Ваш майбутній бренд. Дизайн студія “Новий колір” пропонує Вам переглянути креативніі портфоліо та обрати її професійних дизайнерів. Тут Вас завжди приємно і з задоволенням зустрінуть та професійно обслужать. Надіємось стаття Вам була корисною. Приймайте рішення правильні, не будьте схожими на інших а черпайте креативність.